Saturday 6 April 2013

Bagi aku istilah sayang tu dah lama xde dalam diri ni.. Hati ni dah lama mati sebenarnya.. Aku dah penat nak kenal dengan perempuan yang tak tahu nak hargai aku bila aku dah sayang dia... So, jalan terbaik x payah fikir lagi n diamkan diri.. Maybe 1 hari nanti aku pun akan bahagia macam orang lain.. Mungkin bukan sekarang.. Exam pun tinggal lagi sebulan je.. Study pun belum perfect lagi... Aku kena lupakan semuanya.. Lupakan apa yang tak patut difikirkan.. Aku akan cuba buang sikap malas tu n kurang kan buat benda yang tak berfaedah as facebook.. Aku yakin kalau aku berusaha ubah sikap aku boleh berjaya.. 

1 comment:

  1. yup....berubah lh tok mse tok dpan uh lbh
    elok dripd pkr bndeII yng xpntg uh....ble
    dh tbe mse ye...awk akn idop bhgia gax mcm orng len...
    cme lmbt je...sbo k....stiap ape y tjdx de hikmah ye...
    pjalanan idop awk mse pjg....pas ny byk ag pgaiII
    mnusia yng awk akn knl....trus tabah hdapi ujianII
    ALLAH SWT....

    ReplyDelete