Thursday 31 January 2013

Semester 2

Asssalamulaikum & selamat sejahtera...Harap saudara & saudari yang kaki blogger sihat sentiasa..Dalam suasana di awal 2013 ni apa yang aku alami sekarang agak kelam kabut sikit...Nak cakap ni,,aku ni form six SMK Tunku Putra, Batu Pahat, Johor.. Semester 2 ni bagi aku sangat mencabar & memerlukan kesabaran yang amat tinggi sekali..Mana tidaknya, 4 subjek yang aku ambik semua ada tesis or assigment kalau nak sedap sikit bunyinya <3..Tapi senang cerita PBS (Penilaian Berasakan Sekolah). Sumpah stress, dah study semester 2 ni banyak assigment tambah lagitugas aku ketua pelajar sekolah...Wow gitu, boom!! Nak hadap budak2 sek yang kurang ajar.. Pelajar Melayu pulak tu semua.. Apa nak jadilah mereka ni,.Tapi tu semua tanggungjawab aku. Nak buat macam mana,dah cikgu yang pilih,aku jalankan lah tanggungjawab tersebut. Mengenai PBS Pengajian Am, borang soal selidik belom settle lagi. Boleh pulak last cikgu suruh tukar tajuk,tapi ok kot sebab tajuk yang aku amik tu agak susah..Pikiir & terus pikir idea-idea yang perlu dimasukkan untuk mencantikkan ayat untuk assigment ni..Kadang2 blur ada jugak nak buat kerja PBS ni,,nak xnak kena buat jugak sebab markah untuk semester 2 ni...Taknak sia-siakan 3 semesterni dengan result teruk..Semoga Allah mempermudahkan segala urusan...Aminn~

No comments:

Post a Comment