Monday 24 September 2012

Trial come..

    Salam u all <3,,oke minggu ni minggu trial...Huh! Sumpah aku tak ready nak trrial ni..Tak tahu nape kepala nih still lagi di awangan..:( Diawangan tu maksudnya:study main2 lagi,,cam tuh la lebih kurang maksudnya..:P Baca buku pon tak habis da nak exam daa.. Think?? Trial 4hari from 24/9 - 27/9  Hari tuh cakap dengan mom,,nak study tempat lain :D But my mom said,,Don"t play2 okey..Stay form6 at the end...:( I said,,oke mom.. Sokay ler.. Mybe mom nak aku betul2 ready keluar dari rumah nanti,, Hurm.. Oke beban makin berat sekarang,, Maklum la aku yang paling tua dalam sek tu next year's 2013.. But sokay,, I'm try my best next year... Hope you all stay & support me.. I need you all oke..:)) One more think I want say,,at 28/9 - 30/9 I have a very important work to do.. I have to go SMK Mahat Muar for Kursus Kepimpinan Pengawas Peringkat Negeri Johor.. ^_^ Whatt?? Before last week baru kursus dekat sek sendiri.. Now!! Kursus lagi.. 25school I will meet her..I hope I will do something time kursus tuh!! Dalam fb I said,,I want to get out from BP..But,,Actually I must go to SMK Mahat..Sory friend,,im lying you..I want see what your take care of me :D I'm very sory..Actually I does't a friendly in form6 class..I mean,,I want BBF..That why I do that..I know you angry with me..==" Oke you all,,that want say to you..See you again...<3 Peace be upon you..:))

No comments:

Post a Comment