Monday 25 June 2012

Nothing :P

Salam you all semua..Harap sehat2 semuanya oke..Oke,,firstly,,hari ni penat sangat kerja sebab ramai sangat customer tak henti2 datang belanja...1 troli penuh kalau belanja,,lepak woo badan..tangan sakit syik scan barang jek,,kena maranya dgn customer sbb harga tak sama la,,kenapa limit barang la..adoyai..Customer ni pon 1,,orang lain nak jugak beli,,sebab tu la limitkan..Untung dapat beli dari tak dapat langsung..Aku ni sekejap jadi cashier sekejap jadi roller...Roller ni kena cari barang yang tak ada bar cod,,kena collect basket,,collect reject,,collect senser n so all ar..Jangan cakap senang la kerja kat pasar raya ni..Try kerja tengok lepak tak lepak..Secondly,,sekarang dalam proses bebaik dengan insan tersayang kalau tak awex sape lagi...Dah 2 bulan kot syik gadoh jew,,cukupla tu,,terpulang la dia nak percaya aku ke x..Tapi just aku nak cakap aku memang sayang dia n aku tak ada perempuan lain pon..Aku harap dia pon sama sayang aku jugak,,hubungan kite orang dah dekat setahun..Sayang kot kalau clash,,dah macam2 dah aku kelauar untuk dia,,bukan nak ungkit kwan,,aku ikhlas,,,just nak dia hargai je wlupon apa yang aku bagi tu tak semahal mana pon...Semua orang nak kekal dalam hubungan kan?? TIpu kalau tak frust bile putus...Aku dah janji nak jaga dia...Selagi dia tak ada lelaki lain belakang aku,,aku akan jga dia sebaik mungkin..Jujur tu penting dalam hubungan..Aku harap dia paham keadaan aku yang kerja balik lewat setiap hari ni...LOve you so much <3 aszaharah....Muax...Wassalam...

No comments:

Post a Comment